sobota, 27 października 2012

Moje 2 największe problemy

Alkohol i obgryzanie paznokci.
Spróbuję następującego ćwiczenia: nie myślę o niczym przez 10 minut.
Jestem spokojna cały dzień.
Zamiast myśleć o tym, czego nie chcę zacznę myśleć o tym czego chcę. Realizuję swój cel.

Jak mogę pokonać swoje problemy? Może taka medytacja mi pomoże.
Do tej pory poszukując odpowiedzi na pytanie: czemu jeszcze nie osiągnęłam szczytów? szukałam złych wzorców. To prawda, że nie ma ludzi nic nie wartych i każdy może nas czegoś wartościowego nauczyć. Jednakże należy z rozwagą podchodzić do ich rad oraz cały czas iść wyznaczoną przez siebie drogą.
Dzisiaj zainspirował mnie film:
Earl Nightingale's 30 Day Test 

Autor zachęca do przeprowadzenia 30dniowego testu. Nie będzie to łatwe, ale kompletnie zmieni moje życie. A więc zgodnie z jego sugestią zaczynam swój test:
30 dni bez picia alkoholu - będę swoją walkę codziennie opisywać. 

Żadnego odwiedzania puszczy, żadnego wyprowadzania żubra na spacer, żadnego "rano kawka, a wieczorem żubr". 

Ale skoro chcę nie pić przez 30 dni to muszę coś w tym czasie robić.
Moje plany:
w 3 miesiące schudnę 10 kg
przerobię 4 książki przygotowujące do egzaminu na doradcę inwestycyjnego
znajdę sobie pracę zarobkową
poszukam jednego efektywnego sposobu na zarabianie poprzez marketing sieciowy

Jak już się zapewne wszyscy domyślili moim ulubionym alkoholem jest piwo Żubr. Moja siostra żartuje sobie ze mnie, że Rysiek Riedel ma za żonę whiskey, a ja mam za męża Żubra.

Już kilkanaście minut po napisaniu tego posta pożałowałam tego i pomyślałam, że wolałabym się napić. Ale zmiana siebie tego wymaga! Co mnie zmotywowało do trwania w postanowieniu? Myślę o tym jaka zadowolona z siebie będę jeżeli mi się uda wytrwać!

1 komentarz: