sobota, 27 października 2012

Wyznaczanie celów


Zaczynamy!

Jeżeli chcę, aby moje życie się zmieniło - ja muszę się zmienić.
Jakie były moje marzenia 5 lat temu?
Studiować dziennie na SGH Finanse i Rachunkowość oraz osiągać dobre wyniki w nauce, działać aktywnie w organizacji studenckiej, prowadzić własny projekt, mieć cudownego chłopaka,  być pracowitym człowiekiem, chciałam ważyć 51 kg.
Gdzie jestem teraz?
Studiowałam dziennie na SGH, ale miałam słabe oceny, spóźniam się z oddaniem mojej magisterki, miałam swój własny autorski projekt, mam wspierającego mnie chłopaka, któremu czasem zachodzę za skórę (buzi dla Ciebie skarbie:*), jestem raczej leniwa i mam problemy z alkoholem. Tego ostatniego na pewno nie chciałam! Poza tym roztyłam się strasznie przez alkohol.
Wszystko jest takie jak myślisz. Myśl przewodnia dla mnie: Trzeźwość - to łatwe!

Z jakich 5 rzeczy, które już osiągnęłam jestem dumna?
1. Studia dzienne na najlepszej uczelni ekonomicznej w kraju.
2. Cudowny chłopak.
3. W wieku 13 lat ważyłam 50 kg.
4. Własny projekt studencki, który osiągnął duży sukces oraz przekonał mnie, że chcieć to móc oraz że wszystko jest możliwe jeżeli tylko chcę i się postaram!
5. Zdobyłam dobrą pracę (niestety już tam nie pracuję).

I can be number 1!

Co chcesz osiągnąć przez najbliższe 10 lat?

1. Mam duży dom pod Warszawą. 10 lat
2. Ważę 51 kg. 2 lata
3. Jestem żoną cudownego mężczyzny. 5 lat
4. Mam 2 dzieci. 10 lat
5. Jestem absolwentką SGH. 1 rok
6. Prowadzę dochodowy biznes. 3 lata
7. Zwiedziłam całą Europę.10 lat
8. Mam kilka dobrych przyjaciółek. 1 rok
9. Osiągam sukcesy ze swoim kabaretem.3 lata
10. Jestem niezależna finansowo. 5 lat
11. Doskonale jeżdżę na nartach. 3 lata
12. Jeżdżę na nartach wodnych. To można już niedługo zrealizować - u swojego kolegi z Czaplinka. 1 rok
13. Jestem doskonałym sprzedawcą. 3 lata
14. Regularnie uprawiam sport: biegam i pływam. 3 lata
15. Posiadam milion złotych oszczędności. 10 lat
16. Pomagam regularnie organizacji charytatywnej 10 % swojego dochodu. Niby mała ale nawet 200 zł to już suma za którą można coś zrobić. 3 lata
17. Jestem w pełni zdrowa. Cieszę się doskonałą formą. 3 lata
18. Jestem doskonałą inwestorką. 5 lat
19. Posiadam 3 mieszkania na wynajem. 10 lat
20. Jestem osobą spokojną, o pozytywnym nastawieniu do życia.1 rok
21.
http://jimrohn.pl/
Jim Rohn każe wymienić co najmniej 50 celów jakie osiągniemy w ciągu 10 lat. Co jeszcze można dopisać?
Należy cieszyć się ze swoich sukcesów.

3 komentarze:

  1. Pierwszy krok juz zrobiony wiesz czego chcesz. Zycze powodzenia w walce o siebie.
    Pozdrawiam serdecznie,
    Kataleja

    OdpowiedzUsuń
  2. Mala uwaga. jesli nie masz nic przeciwko to prosze wylacz weryfikacje obrazkowa komentarzy. To jest domyslne ustawienie i dziala nieco zniechecajaco na pisanie komentarzy:)

    OdpowiedzUsuń