piątek, 5 października 2012

Zmiana na lepsze.

Numer 1 - określenie swojego celu.
Jeżeli nie wiem do czego zdążam to w jaki sposób i po co mam używać swoich unikalnych zdolności oraz talentów?

Numer 2 - dobra organizacja swojego czasu pracy, bo czas oraz to jak go spędzamy to jedyne co możemy kontrolować.
Tak naprawdę, nawet jeżeli wszyscy ci mówią, że powinieneś robić to i to, nie jest to dla ciebie żadnym przymusem. Ja na studiach zaczęłam się zastanawiać: po co ja to robię? Czemu mam się starać mieć dobre oceny? Po co to wszystko? Otóż kilkanaście lat temu moi rodzice taki sposób na sukces mi pokazali. Myślałam, że faktycznie, pójdę na studia, znajdę dobrego chłopaka po studiach, założymy rodzinę i będę szczęśliwa. Ale czy na pewno? Czy to jest to czego chcę? Może rodzina oraz bycie grzeczną i porządną obywatelką w oczach społeczeństwa to nie wszystko? Może ja chcę czegoś więcej? A zmusza się mnie do bycia przeciętniakiem, do zachowań takich "jak wypada".

Numer 3 - wiara we własne siły.
Należy wierzyć, że się uda. Jeżeli my w siebie nie uwierzymy to kto to zrobi?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz