niedziela, 28 października 2012

Pierwszy dzień

Pierwszy dzień za mną:)
Udało mi się wczoraj wytrwać od mojego postanowienia do wieczora bez wyjścia na imprezę, w czym duża zasługę miał mój kochany chłopak. Dzisiaj staram się postarać zrobić coś dla mojej rodziny: przygotuję obiad, odśnieżyłam pół podwórka (a mamy dość spore), nakarmiłam pieski. Na fali poszukiwań przepisów znalazłam fajnego bloga o gotowaniu: http://eksperymentalnie.blogspot.com/
A dzisiaj na obiad lasagne, przepis znaleziony tutaj: przepis by Mircia
Niestety, ale było takie dobre, że przesadziłam:( Na kolację jabłka. W końcu dzisiaj zmusiłam się do ćwiczeń:)
Dzisiaj to samo - nie piję! :) Zaczęłam w pewnym momencie żałować, że nie poszłam na imprezę (bo bym się napiła), ale ostatecznie pokonałam to swoje myślenie. I mam w sobie duże wewnętrzne przekonanie, że zawsze będzie tak samo trudno być trzeźwym oraz skończyć z imprezowaniem, więc czas to zrobić teraz!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz